[ Új üzenetek · Tagok · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Oldal 1 / 11
Fórum » Játék » Közösségi játékok » 2013. decemberi gyűjtés (Minimum 15 fő a szükséges létszám.)
2013. decemberi gyűjtés
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 5:43 AM | Üzenet # 1
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Egyenesből-keresztbe:
Játékszabály :

Minden résztvevőnek körbe kell ülnie, széken. Van egy tárgy (pl.: plüss, babzsák stb…) és azt dobják egymásnak tetszőlegesen, miközben a dobó a következőt mondhatja:
- egyenesből - keresztbe, vagy
- egyenesből - egyenesbe, vagy
- keresztből - egyenesbe, vagy
- keresztből - keresztbe,
attól függően, hogy a küldőnek és a fogadónak hogyan van elhelyezkedve a lába! (Pl.: Ha a  küldőnek keresztbe van a lába, a fogadónak pedig párhuzamosan, akkor azt mondja a küldő, hogy "keresztből - egyenesbe".)
A játékvezető ismeri a szabályt, a résztvevőknek közben ki kell találni.



Forrás-link


Az összes, ebben a témában megtalálható játék egyben letölthető erről az oldalról (.pdf).

Csatolmányok: Jo_jatek_1.pdf(39Kb)
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 5:54 AM | Üzenet # 2
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Titkos karmester:
Játékszabály :

Kiküldünk valakit, a többiekkel megbeszéljük, hogy ki a titkos karmester akinek a mozdulatait mindenki utánozza. Behívjuk a kint lévőt, és elmondjuk, hogy meg kell keresnie az irányító személyt.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 5:56 AM | Üzenet # 3
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Keresztbe a kezek:
Játékszabály :

A csoport tagjai egy asztalon vagy akár a földön ülve kört alkotnak a kezeikkel úgy, hogy keresztezzék egymást az egymás mellett ülőké. Ha egyet ütnek akkor a kör az óramutatóval ellentétesen halad, ha valaki kettőt üt akkor megfordul az irány. Ha valaki rosszkor üt, kiesik.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:34 AM | Üzenet # 4
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Eggyel arrébb (ölben ülős):
Játékszabály :

A játékosok egymáshoz szorosan húzott székeken ülve kört alkotnak. Játszhatjuk, tulajdonságokkal, színekkel, römi/ magyar kártyával a lényeg, hogy akire jellemző, van neki, üljön eggyel arrébb, ha ül ott valaki, ha nem, ha valahol már egymás ölében ülnek, akkor csak a legfelső ülhet tovább. Az nyer, aki először visszaér a helyére.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:36 AM | Üzenet # 5
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Seriff:
Játékszabály :

1 ember áll a kör közepén ő a seriff, lelő valakit, akinek le kell guggolnia, a mellette álló két
embernek pedig egymásra kell lőnie, az esik ki aki később lő.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:37 AM | Üzenet # 6
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Csak fordítva:
Játékszabály :

A játékvezető szemben áll a játékosokkal, és különböző mozdulatokat végez, amelyeket a játékosoknak utánozniuk kell, de fordítva: ha a bal lábán ugrál, akkor a játékosok a jobbon, ha a jobb kezével vakarja a füle tövét, akkor a játékosok a ballal, ha előre hajtja a fejét, akkor a játékosok hátra, stb. A játékvezető először lassan, majd egyre gyorsabban váltogatja és végzi a mozdulatokat.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:37 AM | Üzenet # 7
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Evolúció:
Játékszabály :

Kezdetben mindenki az evolúció legalján vegetál, mindenki amőba. A sok-sok amőba úszkál és mondogatja: amőba, amőba, amőba… Ha két amőba találkozik, játszanak egy kő-papírollót, a nyertes továbbfejlődik, tojás lesz. A tojás mondogatja: tojás, tojás, tojás… Ha két tojás találkozik, megint játszanak egy kő-papír-ollót. A nyertes sas lesz, a vesztes visszafejlődik amőbává. A sas szárnyal és mondogatja: sas, sas, sas… Ha két sas találkozik a jobbik superman lehet, és megnyeri a játékot a másik ismét tojás lesz. A játéknak akkor van vége, ha csak egy-egy amőba, tojás, sas maradt.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:38 AM | Üzenet # 8
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Kígyó:
Játékszabály :

A gyerekek sorba állnak, megfogják egymás kezét, ez a kígyó. A kígyó egyik vége a feje, a másik a vége. A szabály nagyon egyszerű; ha a játékvezető azt kiáltja: „Fej!”, a fej üldözni kezdi a farkat, ha elkapja, a kígyó „közepére” kerül. Ha azt kiáltja: „Vége!”, a vége üldözi a fejet, ha sikerül elkapnia, a kígyó közepére állhat. Jó, ha a vezető gyakran változtatja az irányt. Sok ember esetén ajánlott több kígyót alkotni.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:39 AM | Üzenet # 9
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Ki vagyok:
Játékszabály :

Eszköz: toll, papír, rögzítőeszköz
A játék kezdetén mindenki kap a hátára egy cetlit, de úgy, hogy saját magáról nem tudja, hogy kicsoda, micsoda; vagyis nem láthatja a cédulát, amit a hátára ragasztanak. A feladat, hogy el kell kezdeni beszélgetni a másikkal. Mindenki megnézheti, hogy kinek mi van a hátán és arról érdeklődik, hogy ő kicsoda.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:41 AM | Üzenet # 10
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Elnök titkár, jegyző:
Játékszabály :

A játszók körben ülnek. Köztük három egymás mellett ülőt elnöknek, titkárnak és jegyzőnek nevezünk, míg a többiek sorjában egy-egy számot kapnak. Az elnök megkezdi a játékot és azt mondja: "az elnök hívja a titkárt" A titkár folytatja: ”a titkár hívja négyest” És így tovább. A felhívások habozás és megszakítás nélkül folytatódnak. A felszólított nem hívhatja a felszólítóját. Ha egy játékos téved vagy habozik, akkor a legnagyobb számú helyét foglalja el és az egész kör eggyel lejjebb megy az üres helyig. Minden tévedés után az elnök újra kezdi a játékot. Természetesen az elnök is elronthatja, és akkor ő kerül az utolsó helyre, míg a titkárból lesz az elnök.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:41 AM | Üzenet # 11
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Levélküldős (postás játék):
Játékszabály :

Körben állunk, és egymás kezét fogjuk. Egy játékos a kör közepén. Aki elindítja a játékot azt mondja: „Küldöm a levelem X-nek”, és valamelyik irányba megszorítja a mellette álló kezét. Az továbbadja a szorítást, és így tovább, míg a fogadóhoz nem ér a szorítás üzenete. Ha ez megtörtént a fogadó ezt jelzi: „Megkaptam”. A fogadó X újabb üzenetet indít. A középen álló ember feladata elfogni az üzenetet útközben. Ha a középső játékos elkapja az üzenetet A és B között, választhat, hogy A-val vagy B-vel cserél helyett, beáll körbe, és ő
indít új üzenetet. A játéknak nincs időkorlátja, addig játszhatjuk, amíg tetszik. A levelet nem kell azonnal „továbbítani”, meg lehet várni a megfelelő pillanatot.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:42 AM | Üzenet # 12
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Kacsintós gyilkos:
Játékszabály :

A játékosok körben ülnek, mindenki kap egy papírcetlit, melyen a szerepe van, rendőr, gyilkos vagy városlakó. Ez után kezdődik a játék. Aki a gyilkos szerepét kapta,kacsintással ejtheti ki a játékosokat, akkor van vége, ha már mindenki kiesett vagy, ha a rendőr leleplezi a gyilkost.
 
másodikosDátum: Szombat, 2013-12-21, 6:43 AM | Üzenet # 13
Őrmester
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 33
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Mókusok háza:
Játékszabály :

Két-két gyermek a kezük magasban való összeérintésével egy házat képez, a harmadik gyerek beáll a „ház” alá, ő a mókus, egy személynek ki kell maradnia. A ház nélkül maradt gyermek három parancs közül választhat: „költözés”, „házépítés”, „földrengés”.
Költözés: a „mókusoknak” új házat kell keresniük.
Házépítés: a „mókusok” a helyükön maradnak, azonban a házakat képező gyerekeknek egy másik „mókus” fölött új házat kell képezni egy új párral.
Földrengés: Mind a „mókusok”, mind a házak új helyet keresnek maguknak.
Mindig az adhatja ki az utasítást, aki kimaradt.
 
Fórum » Játék » Közösségi játékok » 2013. decemberi gyűjtés (Minimum 15 fő a szükséges létszám.)
Oldal 1 / 11
Keresés: